En kanna kaffe tack, ZzzzzzZZzZzz

Jag 'är trött!
Efter jobbet igår tog vi några drinkar på Kincaids happy hour och sedan bowlade vi och drack white russians. Jag spelade bra i början, men sen gick det inte så bra längre.
Nu är jag dödstrött och räknar ner timmarna till jag slutar jobbet och går på 2dagars ledigt, woooh, har inte haft 2dagarsledigt på 2 veckor nu!

Brandon fyller år på onsdag, fast vi alla ska ut och äta imorgon tisdag annars kan inte alla komma med, såå gött att bli utbjudna på restaurang och en drink eller två, Brandons mamma och styvpappa gillar att beställa in drinkar och det utnyttjar jag till max haha!
På onsdag får vi väl fira då med, får se vad vi hittar på. Jag är dock pank tills lönen kommer på fredag så jag får nog ligga lågt.
Måste även hinna ta bussen till Long beach på lägenhetsjakt och jobbansökningar. Jag har kommit på en ide. Det kommer snart att öppnas en massa halloween-butiker och där lär det finnas jobb under 3 månaders tid. Är fortfarande lite orolig för när jag söker jobb och sedan redan i december måste jag be om 2 veckors ledighet. Så därför kom jag på att om jag skaffar ett jobb i en halloweenaffär tills dess, kan jag hitta ett efteråt sedan. Fats det är bara OM det skiter sig med att kunna hitta ett jobb som säger att det Ok att jag tar 2 veckors ledigt i december.

Det var nog allt om allt. Förresten, det är typ svinkallt i LA, jag fattar det inte! Det är typ okej varmt i solen på dagen, dvs när jag sitter fast på jobbet. Sedan blir det svinkalla kvällar och nätter. Och för att inte tala om morgonarna, jag ville verkligen inte stiga upp och gå till jobbet idag, för kallt! Och så vart jag lite orolig för vad jag skulle mötas av utanför dörren. Igår kväll när vi kom hem från bowlingen, satt en hemlös man på vår veranda och sov. Efter att vi hjälpt honom upp och visat honom vägen dit han skulle, var fortfarande den starka urinlukten kvar på verandan. Sådana situationer är så jobbiga. Det är så blandade känsor. Det gör ont inuti mig att se en gammal man utan hem och väldigt trött och så måste man skicka iväg honom, men åh andra sidan vill jag inte ha dom sovandes utanför vår dörr för det skulle kännas obegahligt.

Nu ska jag fylla på min kaffemugg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0