At work...aj mina fingrar

Jag tror att jag har brytit  mitt ring och pekfinger på högerhanden, eller dratt i nån led eller vrickat dom. Telefonen ringde på jobbet och jag gjorde nåt hemskt tokigt när jag skulle ta upp luren. usch det gör såå ont.
Varför är jag alltid så klantig? När jag bodde på hostel i London ramlade jag ner för en trappa och kunde inte gå på min högerfot på några dagar, så fick hoppa på ett ben, alla skrattade åt mig. Jag var typ det stora skämtet från Sverige.

Gu va pinsamt. Min chef bad mig precis kolla om några rum var tomma, så jag skulle klicka runt i hotellprogrammet på datorn och det måste ha sett hur dumt ut som helst jag sitter och skriver med min vänsterhand och min högra tumme, jag fick tillsist säga till honom att jag precis skadat mina högerfingrar. Han säger "Oh are you okay??" , jag svarar " yes hah yes, ehm, i hurt my fingers when i was answering the phone....",
min chef ".......", jag " ehm..I'M FINE ! ha ha..."

Ni ska bara veta hur lång tid det tog för mig att skriva detta inlägg! Tacksamma, det är vad ni ska vara! hihi.


Jag och min skadade fot i mitt rum på hostelet i London.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0