Vill hem nu!

Till vart lilla hem har alltsa, fast deklart, nu borjar jag langta ihjal mig for att aka hem hem till sverige, om 3 veckor ar jag i sverige nu, kan inte fatta det! Jag har inte vart hemma pa 78 veckor, ja jag satt precis och raknade haha. 78 veckor ar ett ar och 26 veckor, vilket alltsa ar ungefar 1.5 ar. Herregud, hur har jag klarat mig att inte vara hemma pa sa lange? Det ska hur som helst bli underbart! Fast visst kommer jag sakna Brandon och var katt Mozart, aven om 2 veckor ar kort tid sa saknar man alltid mycket eftersom det ar nagon man ser varja dag. Och sa kommer det att kannas konstigt att hamna i mitt gamla rum, for jag menar, mitt hem ar ju har i Redondo beach nu. Lilla Skovde hemma i Sverige ar mer "familj-hemma hemma", om ni forstar vad jag menar.
HUR SOM HELST, vad jag egentligen bara tankte skriva var att jag slutar jobbet om 27 minuter sa vi hors imorgon helt enkelt, jobbar morgonskift, snark!
Var gata, Beryl street

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0