Varfor ar det sa svart att bestamma sig?

Jag har skrivit om det manga ganger forr, sist jag skrev "hade jag bestamt mig" for vad jag ville plugga o jobba med i framtiden. Men jag tror banne mig inte att jag alls har bestamt mig annu.
Jag sitter och smakollar pa Forkvall pa jobbet, nagot avsnitt fran i tisdags och da var en maklare i studion och han var maklare i New York. Alltsa ohhhh, jag alskar hus, inredning, lagenheten, tanka ut vad man skulle kunna gora med stallet och sa ar jag nog faktiskt ganska bra pa att fa manniskor ivriga att vilja kopa saker, for jag sjalv bubblar over av iver och det brukar smitta av sig.
Jag har sa himla manga olika viljor och ideer om vad jag vill gora. Onskar att jag kunde dela med mig lite till nagon som inte har en aning i over huvudtaget. Onskar att jag bara kunde vakna upp en morgon och veta precis vad jag vill gora.
Nar kommer jag nagonsin att kunna bestamma mig?
Har ar bara nagra av alla ideer jag har>
  • Maklare
  • Fotograf
  • Inredare
  • Oppna eget
  • Florist
  • Jobba med layout for tidningar
Samtidigt som ni marker ar det nu inga jattelatta yrken jag vill heller, det ar svart att komma in pa utbildningar, hart arbete osv osv.
Oh vad jag onskar att det vore lattare att komma pa nagot som verkligen kanns helt ratt.




Maklare i New York vore inte helt fel.....( bilder fran google.com)
Dessvarre ar min make inte ett stort fan av New York, ni vet, manniskorna i Kalifornien och New York har nagot emot varann typ. Brandon vill typ flytta ut i skogen i Oregon!


Help me!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0