Adaptrar och sömn och godnatt

Måste köpa adapter till min laptop-batteriladdare eftersom den är amerikansk och ej funkar i svenska uttag. Och kan tyvärr inte lägga in mina bilder från min lilla kamera för jag tog ej med usb-sladden eftersom jag brukar sätta i kamerans minneskort direkt i laptopen.
Ska försöka lösa detta så fort som möjligt!

Nu ska jag försöka att bli trött (Klockan är ju bara halv 3 i L.A), fast jag tror att jag klarat av jetlagen ganska så bra, har fått till lite gäspningar minsann!
Imorgon ska jag ta tåget till Gbg och träffa mina kära vänner, åhh va underbart! Kommer tillbaka på söndag igen.

Godnatt!

Ps: Jag hade inga hål i tänderna ( Fördel med USA= Finns knappt något plockgodis, där äter man mest choklad vilket åtminstone är bättre för tänderna). yay!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0