Tjohej!

Hade ej tid att aka till affaren och se om laddaren till min laptop kommit in annu, sa ni far sta ut nan dag till.
Imorse at jag nutella pa macka till frukost, sedan tog jag en promenad ner till stranden, det var kalla vindar idag och endast 3 familjer pa stranden forutom mig. Jag satt och lyssnade pa musik och njot. Nar jag sag att en av mammorna tog av sig till bikini gjorde jag det med. Efter ett tag var det inte sa kyligt langre. Lag dock bara i lite mindre en 1 timme, sedan traskade jag hemat, at lite rester fran gardagens grillning, det var saa gott. Kyckling, gronsaker och potatissallad och sa kalifornisk ol till det ( ol igar alltsa, ej idag).
Nu sitter jag pa jobbet, ute ar det gratt och molnigt, men bade kalla och varma vindar, aska pa g kanske?
Ps: Jag ar sa himla glad att jag inte ska hem till Sverige just denna vecka, for askan forsvinner val till den 28 april va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0