Tjo!

Det ar varvader med friska vindar ute och snart slutar jag jobbet och har endagsledigt imorgon!
Jag ar pa bra humor!
Nar jag kommer hem ska jag fortsatta med mitt stora stadprojekt, har delat upp det helt enkelt, det blir namligen alltid sa att jag moblerar om litegrann nar jag ska stada sa det tar alltid langre tid haha!
Sedan ska jag baka paj och ta en dusch. Ikvall blir det BBQ hos Brandons familj for att fira hans syster som fyller 28 ar idag. Det ska bli saa gott!
Det verkar som att jag maste vanta tills nasta vecka pa att fo batteriladdaren till min laptop, for affaren hade en inte inne pa lager just nu, syynd! Det ar sa himla mycket lattare att ladda upp bilder fran mina kamera och videoklipp pa min laptop an Brandons (som jag anvander nu) for da kan jag bara satta in minneskortet direkt pa min laptop och alla program ar installerade, pa denna maste jag anvanda kablar och installera nya program.
Sa det kanske blir lite tomt med bilder i nagra dagar, tills vidare far jag val lagga upp halvkassa bilder fran min mobil!
Kanske mobilbloggar lite senare, haha, jag alskar min nya Blackberry curve, delvis for att det ar sa enkelt att kunna prata pa skype med familj och vanner nu, osen sa kan man liksom gora massa annat trevligt haha, "Blackberry-feber", pfff...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0