Tjo!

Precis tagit en dusch och gjort mig iordning lite. Ska snart hem till Brandons familj på middag, så jag får krama lilla Isabella och Joaquin godnatt innan jag åker till Sverige!

Ute är det grått och lite kyligt. Jeans och tröjväder helt enkelt. Jag tittade drömmande på mina sommarklänningar när jag tog på mig. Är mycket besviken på att det inte vart mer sol och varmare dagar i L.A , slutet på april ju!

Efter middagen ikväll kanske det blir bowling, kanske det blir en drink på piren eller en hyrafilm-kväll. Mest sugen på bowling faktiskt.

Imorgon ska jag ta en sista sväng till gallerian, sedan börja ladda batteri till både ipod och kamera, sedan packa lite. Kan fortfarande inte fatta det, hem till Sverige? Woow. Det känns helt seriös väldigt exoiskt, dessvärre är det ju bara i mindre än 2 veckor, tiden kommer att gå fort!

Oh, imorgon tar Brandon ut mig på en romantisk dejt, det har jag bestämt haha. Tror faktiskt att vi aldrig riktigt gått ut på en romantisk dejt förut. Någonsin, kan ju va kul att testa något nytt liksom!

See ya later alligator

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0