Tjo!

Har vart mycket att gora pa jobbet denna morgon, men det gillar jag for da gar tiden fort!
Efter jobbet har Brandon lovat att ta mig till IKEA, yay! Jag ska kopa tunnbrod och choklad. Kanske en ny glasform? Haha! Nej men usch, jag har faktiskt lite glassplitter i fingrarna och det gor ont!
Goda nyheter ar att min arbetskollega kommer tillbaka fran sjukan, yes! Har saknat att byta smaprata med henne lite medans vi tar over varandras skift. Och detta innebar forhoppningsvis att jag slipper jobba klockan 7 pa morgon 6 dagar i veckan. Guuu va underbart. Har typ var sa att jag inte haft ett liv ett tag. Som i morse t.e.x nar min vackarklocka ringer vid 6, da kommer Brandon hem ifran en utenatt med sina vanner. Han gick och la sig, jag gick till jobbet. Kul liksom.
Oh well oh well. Back to work.
ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0