Spenderade kvällen med att shoppa....

...och detta är resultatet!

Men den dära väskan i högra hörnet var faktiskt en praktisk pryl, för jag behövde en lite större weekend-bag och då speciellt när jag ska flyga hem till Sverige om några veckor, så jag kan ha min laptop och lite annat med i handbaggaget, valde faktiskt den istället för en görsnygg vanlig väska, så jag kände mig duktig efteråt, att jag köpte vad jag behövde istället för vad jag ville ha men inte behövde.


-Innegympaskor för 14 dollar på rea på Target, görbra ju, när jag väl börjar på gym, som jag ska!
-
Rutig skjorta från Forever21 för typ 11 dollar.
- Mönstrad topp med dragkedja från Forever21 för typ 15 dollar.
- Bruna gladiatorsandaler från Forever21 för ungefär 10 dollar.
-"Weekend-bag" från Target för cirka 29 dollar.

Tycker ändå att jag fick ganska mycket för mina pengar ändå, eller hur?
En dollar ligger på 7.17 svenska kronor.

Sedan så köpte jag lite smått och gott till min familj också, men det får bli en överraskning!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0