Soon!


God morgon! Jobbar morgonskiftet idag (slutade klockan elva igår kväll, snark!).
Tränar tjejen som jag tränade i onsdags. Hon babblar på som attan, även när hon kan se att jag läser något osv. Inget ont om henne dock, jättegullig tjej, men man behöver några minuters tystnad emellanåt eftersom vi ska sitta här bredvid varann i 8 timmar. Hon satt precis och förklarade för mig i några minuter varför hon nu måste gå på toa nu eftersom hon glömde i morse. Okeeej.
Jag klickade väldigt bra med tjejen igårkväll dock. Vi är lika gamla. Och det var liksom aldrig krystat när vi skulle prata, behövde inte ens komma på samtalsämnen, allt bara flöt på. Och så hade hon med sig en bok hon satt och läste medans jag satt med min laptop, eller så tittade hon på teve. Denna tjej nu sitter liksom och stirrar på mig när jag gör något annat emellanåt tills jag slutar och då börjar hon babbla igen, haha. Omg!

Jag jobbar kväll lördag och söndag och sen morgonskift på måndag, sedan har jag tisdag ledigt och sen på onsdagkväll går flyget från LAX flyglats här i L.A till Paris. Landar i Paris på torsdags eftermiddagen, osen anländer jag i Gbg på torsdagskvällen. Fattar inte att det är såå snart!! Jag är så himla ivrig att få komma hem (eller ja, mitt hem är ju här i L.A nu också, så mitt andra hem då) och träffa min familj och vänner och min lilla katt! Kommer såklart att sakna Brandon dock. Men men, innan jag flyttade till USA var vi ifrån varann i 1.5 månad så 2 veckor är ju ingenting egentligen :)


Mitt andra hem!                            Min lille katt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0