Sms som cirkulerar

Igar kvall fick jag ett sms fran ett okant nummer;
"FWD: Msg: State of California predicts An 8.4 Earthquake within 24 Hours. Forward this to all family and friends 2 prepare just in case."

Jag tankte da, "whoppsii, ar det sant ??" , men Brandon och Dan sa att man inte kan veta sadant sa lang tid fore, sa de sa att det nog var falskt.
Nu pa jobbet imorse googlade jag hela texten och da visade det sig att det smset har cirkulerat lite overallt pa natet, sa som facebook, twitter osv. En professor har sagt att allt ar falsk. Jag tror pa honom, saklart.
Jag fattar inte varfor folk skamtar omkring med sadana sms, man kan ju bli jatteorolig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0