Skit!

De sliskiga frukostbrodet ar slut och denna lilla motell-frukost ska halla pa i 1.5 timme till! Managern som jobbade nattskiftet ligger pa en soffa innanfor lobbyn och snarkar hogt. Ingen har vart och inhandlat mera sliskiga frukostbrod, vi ar ont om folk. Agaren som annars brukar aka till Costco och inhandla saker vi behover har ar ledig helger. Nu ar det jag som sitter och far forklara att frukosten tog slut till morgontrotta manniskor. YAY, precis hur jag vill spendera en sondagsmorgon....
Satte precis pa en till kanna med kaffe, fick hett kaffe over min hand. Jag ar forfoljd av otur! Bade glas och hett kaffe pa mina stackars hander :(
Men jag ar ansiktet utat pa motellet, sa det galler att se glad och trevlig ut! Hmpff..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0