Resfeber!

Ojojoj, om lite mer än 9 timmar sitter jag på ett plan mot Paris och sedan på ett plan från Paris till Göteborg.
Helt otroligt!

Jag håller på och packar och laddar ipod och kameror osv osv osv. Igår kväll var jag och Brandon tvugna att rusa i sista minuten till mobilaffären för att hämta en ny Blackberry-mobil till mig eftersom min Blackberry Curve inte funkar internationellt. Den hade bara funkat i 22 länder, såklart Sverige ej var inräknat med det. Så nu har jag en ny mobil igen, dock samma nummer, jag har nu en Blackberry Tour. Vääldigt liknande Curve som jag hade innan.

Efter det stressmomentet åkte jag och Brandon till restaurangen Kincaids på redondo beach-piren. Happy hour.
De har dock ändrat Happyhour-menyn oså, så vi är såklart lite besvikna på detta. Men men, jag fick iaf mina älskade Mojitosdrinkar och så lite små förrätter. Jag sa ju att jag hade bestämt att Brandon skulle ta ut mig på romantisk middag (Happy hour-tid på restauranger är jättebra, blir mer romantiskt då, alla sitter i bekvämma kläder och bara har det trevligt, inte så stelt). Jag tog dock hand om notan hahaha! Attans!

Nu måste jag fortsätta packa lite oså.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0