Rain!

Wow, det kanns sa exotiskt nar det val regnar har. Jag alskar det! Speciellt da jag sitter inomhus pa jobbet och kan se regnet utanfor fonstret.
Daremot hade jag ju garna jobbat lite pa en branna innan jag aker till Sverige haha, men just nu verkar det inte bli nagot av med det.
Hade ett brittiskt par pa motellet som checkade in inatt tydligen. De kom ner och skulle ta lite kaffe har i lobbyn. Da berattar hon att de ju hade lamnat regniga London for soliga L.A och sa skiner solen hemma i London nu och regnar i L.A. Stackare haha!
Utanfor fonstret pa jobbet. Jag fattar inte varfor bilden hamnar pa sne?
Jag roterade den bade i mobilen och pa datorn...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0