Natti natti

Jag hade precis skrivit klart ett trevligt Godnatt-inlägg här men så försvinner bara allt utan att det är sparat. Såå himla typiskt. Gör mig så irriterad. Jag skrev tidigare då, alltså det som försvann, att jag nu ska borsta tänderna och ta ut linserna, sätta på en film att somna till. Att jag jobbar morgonskift imorgon och min alarnklockan på mobilen är ställd på 06.10. Att jag precis kokat ett ägg och strimlat röd paprika för min frukostmacka jag ska ta med till jobbet imorgon eftersom jag inte tycker det är vidare trevligt att äta motellets sliskia "wienerbörds-frukost", däremot är kaffet gott, för det är jag som brygger det, då blir det starkt och gott. Gäster brukar tycka om det också.

Det var nog allt. Nu jamar Mozart utanför dörren, så det är nog bäst att släppa in honom för hans jamande kan väcka ett helt kvarter.

Nu vaknar ni nog där hemma, eller iaf om några timmar, det är ju helg, så ni unnar er kanske sovmorgon?
Glad påsk på er. Är det påskafton imorgon lördag eller på söndag där hemma? Här är det tydligen på söndag, jag hade totalmissat detta. 
Godnatt!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0