Komisk lördag

Igårkväll blev jag och Brandon medbjudna av hans familj till en komediuppvisning i Pasadena som var anordnad från Brandons mammas jobb (försvarsadvokat för staten).Det var riktigt roligt.
Det var tre komiker. Kände ej till de 2 första, men den tredje var Carlos Alazraqui och han är en av "poliserna" James Garcia i humorserien Reno 911, vet ej om den serien går där hemma i Sverige, däremot vet att att filmen de gjorde Reno 911 in Miami the movie nånting, finns där hemma, hyrde den sist jag var hemma i Sverige , kul film!
Hur som helst, han var väldigt roligt. Och så beställde vi in drinkar och lite mat.
Efteråt gick vi allihopa till en jättemysig vinbar i Pasadena. Vi beställde in en flaska rött och ostbricka och pizza. Såå gott.
När klockan var halv elva på kvällen åkte vi alla till Brandons mormor och morfar i Silverlake som hade vart barnvakt åt Brandons småsyskon. Kom dit vid elva och barnen var vakna, men åh vad trötta de var. Grät för allting.
Jag och Brandon kom hem vid halv ett och somnade framför en film.


Carlos Alazraqui.


Enda bilden jag tog igår i Pasadena. Brandon o hans familj.


En trött Isabella.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0