Sent from my Verizon Wireless BlackBerry

Bilderna ifran helgen, dock kass kvalite!
Jag alskar att sitta i hammocken, hur det nu stavas, hos Brandons
styvpappas foraldrar. Deras tradgard ar saaa mysig.


Brandon jobbar.


Joaquin ar paskfin!



De hade skrivit "Svensken" pa spanska, pa mitt paskagg. Da kande jag
mig speciell, hum..


En glad (pask) anna!


Natalies fodelsedagstarta hennes man Luis och lilla Isabella.

Ata tarta i Silverlake. Natlie och Isabella och deras kusin i bakgrunden.


En dag fylld med att sitta ocj njuta, lata sig och ata gott.
Jag gillar mina nya skor!


Jag gav lite svenska paskagg med godis till Brandons familj. De tyckte
att de var jattefina.


Bilderna som ligger pa sidan vill inte vanda upp, de ar pa ratt sida pa datorn men kommer upp pa sne har, tyvarr.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0