Hello!

Otursmorgon for mig idag!
Nar jag kom till jobbet och skulle satta pa min laptop hade batteriladdaren slutat fungera och min dator holl pa att do pga lagt batteri, sa maste val kopa ny batteriladdaren da helt enkelt, sa himla typiskt.
Brandon kom och gav mig hans Mac sa nu sitter jag och anvander denna istallet, darav inga "svenska bokstaver".
Langtar redan tills jag slutar jobbet idag, for jag vill njuta av lite ledighet, dvs ikvall och imorgon. Sedan verkar det som att annu en 6dagars jobbvecka vantar, med bara morgonskift, usch...tycker inte att det ar trevligt att ga upp vid 6 varje morgon!
Nu ska jag varma upp min lunch!
Ps> Jag ar saaaa avundsjuk pa er dar hemma med god svensk paskmat!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0