hello

Är trött idag. Sov väldigt lite och dåligt inatt.Och det är mycket på jobbet nu när säsongen börjar.
Imorgon är jag ledig och då ska det tyvärr komma regnskurar sägs det på vädret. Jag som ville ligga och slappa på stranden! Iofs blåser det kyligt idag också.
Oh well. Ska nog ta bussen till gallerian efter jobbet och fönstershoppa lite, pff, det har jag aldrig vart bra på! Äsch, tänkte åka dit för att bara strosa runt lite, hittar jag nåt så hittar jag nåt helt enkelt. Jag är ganska så bra på att shoppa lågbudget, så det är nog ingen fara. Förresten så¨känner jag mig duktig inför min "resekassa" till Sverige. Jag började spara i februari-mars nångång, har nu sammanlagt 3100 kronor sparat. Ska iofs försöka att inte använda allt det i Sverige, men det känns bra att iaf ha lite. Mat hoppas jag dock få hemlagat hemma hos mamma och pappa, mm ska bli såå gott.

Ville mest säga att jag lever. Håller på och fixar internet från mobilen till min laptop, så kan förhoppningsvis uppdatera här imorgon på min lediga dag.

take care!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0