Godnatt!

Eller ja, jag slutar jobbet om en timma, men det blir godnatt har pa bloggen nu iaf.
Efter jobbet ska jag hem och dricka rott vin pa var veranda med ett blockljus tant i den nya lyktan ifran Ikea.
Brandon sitter forhoppningsvis bredvid. Och nu later vi som ett gammalt gift par, men det ar val mysigt det med haha! Saken ar den att Brandon jobbar sa fruktansvart mycket och jag jobbar ju iofs 6 dagar i veckan for tillfallet ocksa, men framfor allt sa har vi sa olika arbetstider, sa nar vi val har en kvall ihop nar jag ej behover ga och lagga mig tidigt pga jobb, sa ar det verkligen mysigt att sitta pa var veranda och bara prata och fraga hur det gar pa jobbet och ja, bara vanligt allmant prat, for sant hinns annars inte med just nu.
Imorgon ar jag ledig, da maste jag tvatta for det hanns inte med i sondags. Jag hoppas saklart med varme och sol, men det verkar inte som att det kommer ske imorgon tyvarr, verkar bli som idag, lite sol men kalla vindar, dvs inget bikinivader direkt. Hmpf,.,
Ps: Fortfarande ingen laddare till min laptop, ska aka o kopa nu i veckan da de far in den. Tills dess far ni noja er med daliga foton fran min mobil. Lagger upp nagra bilder fran igar, da vi var i Downtown och Koreatown, iofs ar det bara nagra bilder fran ett kant fik vi satt pa i Koreatown, Cafe Jack, ska tydligen ha filmats nagra filmscener dar. Oh well. Mysigt fik iaf! Visar bild imorgon.

Natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0