Goda dofter

Jag köpte en ny parfym häromdagen, var nämligen ett erbjudande "Köp en och få halva priset på den andra". Så det körde jag på. Parfym nummer 2 är dock ej till mig.
Men den som var till mig har jag aldrig haft förut. Jag vill ha ganska enkla,lätta och fräsha dofter, dvs inga tunga jättestarka varianter.
Jag har redan 2 favoriter, men tyckte verkligen om denna nya jag köpte nu med. Den är lte lite tyngre än de andra två, men ändå helt lagom!

Den nya:

 
Den nya parfymen jag köpte, jag gillar flaskan också, älskar parfymflaskor!

Mina 2 favoriter:

 
Denna Calvin Klein doftar jättegott,  Denna Gucci Rush2 är min absoluta favorit, men den
använder den dagligen, ofta rea     är ganska dyr så den använder jag vid speciella tider typ.
på just den här i USA också, vilket
ju såklart är görbra!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0