God morgon!

Jag holl pa att forsova mig imorse. Jag vaknade av vackarklockan 06.10, men sen sa ville jag ge mig sjalv 2 minuter till av att bara ligga kvar under tacket sa jag grabbar tag i mobilen och tanker att sa lange jag kikar pa klockan hela tiden sa somnar jag inte om Hm...Vaknar med skrack klockan 06.40 och skakar i Brandon att han maste kora mig jattesnabbt till jobbet och jag slangde pa mig kladerna och sprang mot bilden, jag klockade in exakt klockan 7, puuh! .Nu har jag precis atit tunnbrod och druckit kaffe. Var ju pa IKEA igar, da blir det alltid att jag koper lite tunnbrod med mig hem. Daremot verkar det som att de bygger om "Swedish market" har pa Ikea, jag hoppas pa att det ska bli storre!!
Sedan kopte jag lite ramar som sag sadar "gammeldags-vita" ut, kommer smalta in bra i var "old style" stughalva !
Och sa kopte jag en lykta man kan ha blockljus i , lyste upp var veranda jattefint pa kvallen. Och sa kopte jag en ny ugnsform, den ar dock inte gjord av glas, Brandon skrattade at mig for att jag nu har gatt och blivit radd for glasformar (se inlagg lite nedanfor sa vet ni varfor).
Oh jag kopte ett par vita gardiner med, hatar de svarta som vi har nu som var dar nar vi flyttade in. Min plan ar att ha de vita gardinerna for att ge ett intryck av att vart lilla rum ser storre ut, men sen satta upp nagon liten panel eller persienn ifall det verkar som att man kan se in igenom gardinerna, dom var daremot ganska tjocka. Far se, ska testa ikvall.
Idag efter jobbet ska jag och Brandon till L.A (city) och greja med vara skattepapper. Forhoppningsvis ar affaren som har laddare for min laptop oppen och nara dar, vill ha det NU, saknar min laptop!
Back to work..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0