Forlat for bloggtorkan!

Vantar fortfarande pa laddare for min laptop, men har kommer lite bilder fran min mobil iaf!
I know i know, dalig kvalite men men, battre an inget eller hur? :)
Den OMTALADE blabarspajen som jag bakade haromdagen, detta ar
alltsa paj nummer 2 som blev lyckad. Hum..


Jag tar alltid vagen forbi bathamnen efter en stund pa stranden.


Just nu pa jobbet: Jag har gurkstavar i kylen, men kakorna ar saa
goda tillsammans med lite kaffe, gurkstavarna kan val vara till for
senare istallet haha!



Blabar med mjolk ar saaa gott! LYX!




Igar pa stranden var det stromma vagor!


Min favorittid att ga ner till Redondo beach ar runt halv elva, for da
ar det ganska folktomt, osen vid tolv nar alla andra kommer gar jag hem!
Jag ligger nastan aldrig langre an 1.30-2 timmar pa stranden, det
blir ganska langtrakigt efter ett tag, plus att det ar battre att gradvis skaffa sig
branna an att branna sig illrod forsta dagen.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0