Ensam myskväll


Igår kväll hade jag myskväll med mig själv. Brandon och hans vänner drog till Hollywood på en konsert med Megadeth. Däremot är Brandon ibland föör förväntansfull och ivrig så 30 min efter att de åkt ser jag att Brandons biljett ligger på köksbordet....så han kommer hem halv 8 och hämtar den och så skyndade han sig tillbaka till konsertern som började 8. Såå typiskt Brandon.
Jag hyrde film och åt godis som jag fick på posten av mamma. Har dock sparat lite till lördag.
Filmen jag hyrde hette Time travelers wife, ingen film jag skulle rekomendera faktiskt. Den var lång och lite tråkig emellanåt. Det hände små små saker hela tiden men inget man direkt brydde sig om. Den kändes lite platt och tom helt enkelt, plus att det hela känns så overkligt med. Inte för att jag läst boken, men det känns som att boken kan ha vart riktigt bra, men så gjorde de en film av den och så blev det mindre bra. Oh well..

Döm själva:

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0