En timme...

...har jag kvar pa jobbet. Ute skiner solen lite faktiskt, det blaser kallt dock.
Jag ska forbi affaren pa vagen hem sedan blir det stadning. Har pratat om att stada sa lange nu men "det har alltid dykt nanting annat upp" som har gjort att jag inte haft tid eller nat.
Imorgon fyller Brandons syrra ar, sa vi ska hem till hans familjs hus och tror minsann att vi ska grilla! Gu vad jag har langtat efter det, sa himla gott med grillat! Och sa brukar de alltid ha guacemole och nacho chips framme medan vi vantar pa kottet. Och rott vin!
Jag ska baka en "svensk appelpaj" med vaniljsas, har namligen en vaniljsas/mix kvar som mamma skickat hit och jag vet att hela Brandons familj aaaalskar svensk appelpaj med vaniljsas, sa det far jag val slanga ihop efter jobbet imorgon da.
Har idag aven pratat med chefen om min ledighet ifran jobbet osa. Jag sa att jag nog behovde 2 dagars ledigt efter att jag kommer tillbaka fran sverige till L.A, sa det var bra och sen sa har jag "varnat" honom med att jag tankte ta lite klasser pa ett college har med start i sommar eller i host, sa att vi ska kunna lista ut ett passande schema till mig da ocksa.
Kanns bra att saga till lang tid i forvag med sant, man marker verkligen att det uppskattas.
Okej, nu ska jag googla lite pajrecept, finns ju tuusen olika appelpajer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0