Duktiga jag

Har precis suttit i 2 timmar och raderat gamla gamla mail pa hotmailen. Jag hade 32 sidor fulla med mail, men nu ar det nere pa bara 9 sidor och de innehaller mail som jag ska skriva ut och spara, alltid kul att ha lite gamla mail sparade med familj och vanner da jag bott utomlands sapass mycket.
Igar var jag ocksa duktig. Jag organiserade och sorterade min "garderob", rattare sagt det pyttelilla utrymme jag har for mina klader, fattar inte hur jag lyckas fa plats med allt, jag maste vara hemskt duktig pa att organisera sadant! Det tog hur lang tid som helst, daremot kommer det att ga fortare att stada resten av var lilla lya nar det redan ar klart,
Igar fick jag det svenska plockgodiset som jag bestallt fran candyfromsweden online, hur gulligt som helst. Ladan var handskriven och sa var det tackt med silkespapper och sa var det en liten lapp som sa Glad pask.
Dyraste plockgodiset jag nagonsin kopt, men det var saaa vart det. Daremot...nu ar jag sjukt trott pa svenskt plockgodis efter pask, sa jag kanske borde avbestalla min flygbiljett hem? Jag menar, det var ju for det svenska plockgodiset jag skulle komma hem. Mohaha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0