Börjar mitt Sverigebesök i tandläkarstolen


Nu är jag hemma. Kändes konstigt att vakna upp i mitt gamla rum och säng imorse. Men också skönt.
Till frukost åt jag skogaholmslimpa, åh vad jag har saknat svenskt bröd!
När jag kom hem igår kväll vart jag inte alls trött, jetlag ni vet. Lyckades nog somna vid 3 på morgonen. Jag tvingade mig själv att stiga upp vid 10 imorse, i L.A var klockan 11 på kvällen, konstigt att gå upp då liksom.
Men innan sömnproblemet så hämtades jag ju upp vid Landvetter, vi stannade till i Allinsås och åt korv med bröd, jag beställde den minsta storleken som jag alltid gör i L.A eftersom liten storlek där är som svenskm plus size, typ. Fick världens minsta och smalaste korv. Jahapp, då var man hemma i lagom-landet Sverige.
När vi kom hem till Skövde, hade mamma och pappa ställt en liten skål med plockgodis på mitt nattduksbord. Mm va gott, sen så påminde mamma om mitt tandläkarbesök imorgon (dvs idag), tack för den liksom och så satt jag där i köket med plockgodis mellan tänderna och jag kände hur mina tänder började göra ont.

Om 1.5 timme ska jag sitta i tandläkarstolen. Tur att mamma och pappa betalar. Alltså, om jag nu har hål och grejer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0