Blackberry och jobbiga slaktmiddagar...

Min braiga man har precis vart och hamtat min nya mobil, antligen! Tog ju bara nagra ar...
Det blev dock inte Blackberry bold, utan det blev Blackberry curve istallet.
Forhoppningsvis lar jag mig den nangang...har verkligen ingen kunskap om dessa moderna mobiler nu fortiden, tycker egentligen att min gamla lilla Nokia funkar alldeles utmarkt, men jag har bestamt mig for att ge denne Blackberry en chans, mest for att jag kan anvanda internet pa datan via mobilen hemma och att jag kommer att ha skype pa mobilen sa det blir smidigare att prata med min familj oftare!
Oturligt nog just idag slutade ju som sagt min batteriladdare for min laptop att fungera, hur nu det hande, sa det ar ju sadan jakla otur att det skulle ske just idag.
Slutar jobbet om en timma, skont, jag ar trott.
Pa ett satt ar det lite synd att just min lediga sondag sa ska Brandons familj aka till Silverlake och halsa pa hans mormor och morfar och, ni vet, en sandar slaktdag. Jag som egentligen har massor att gora och fixa hemma och nar antligen Brandon och jag har ledigt bada tva vill jag ju passa pa att utnjytta detta med att aka dit man bara kan ta sig med bil, tvatta, jag vill borja ovningskora osv osv. Samtidigt kanns det som att vi borde aka till hans mormor och morfar for jag har inte vart dar pa ett tag och om jag inte hanger med kanske de tror att jag inte vill aka med pa sant. Jobbig sits va?
Lat mig bara vara kanner jag. Orkar inte med all stress och press och masten, vill helst ha min lediga dag ifred, utan slakt/kalas osv osv. Plus att jag aldrig riktigt kommer in i konversationerna pa slaktkalasen hos slakten pa Brandons mammas sida, for det ar valdigt mycket spanskaprat eftersom hans mormor och morfar ar ifran Mexico.  Puhhhh. Ge mig styrka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0