At work

Jag borjade klockan ett idag sa jag far sluta 9 ikvall, vilket ar om minre an 2 timmar, woho vad skont.
Igar pa min lediga dag lag jag pa stranden i 1.5 timme och sen drog jag hem och har organiserat och sorterat om i var lilla lya, kanns mycket storre nu, har iofs skankt bort ett litet sidobord och idag kom Brandons syrras man's bror (puhh) och hamtade skrivbordet brandon gjorde nar han var 17, brandon kande sig lite ledsen for detta men atminstone ar den kvar i familjen haha. Det skrivbordet tog alldeles for mycket plats i var lilla lya.

Idag innan jobbet hann jag inte gora sa varst mycket.
Annars inget nytt direkt.
Vagen till och fran mitt jobb. Fattar fortfarande inte varfor bilderna
hamnar pa snedd efter att jag roterat dom i datorn. Oh well well well

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0