A gray day in L.A


Jag ville så gärna gå till stranden med Brandon idag och sola lite, meen, kalla vindar och moln satte stopp för detta. Det har inte vart pangväder på nästan en månad nu. Jag som vill få lite färg och kunna gå runt i klänning och barfota på stranden.

Vad gör man då en grå och trist dag i L.A ? Man åker till Yogurtland såklart!


Grå och trist dag.


Yogurtland, yay!!!


Jag är väldigt lättroad!


Brandon också!


Vi satt på vår veranda och tittade på den lilla lilla trädgården som vår granne mestadels grejar i, ibland.


Sedan var jag tvungen att traska till jobbet, där jag sitter nu. Klockan är 20 över 9 på kvällen och jag slutar
klockan 11. Gissa vem som börjar 7 imorgon bitti?

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0