Stormvindar!

Sitter och huttrar på jobbet."Bara" 4 timmar kvar! Ute är det storm. Jag vet inte hur många gånger jag har hoppat högt i taket då dörren har blåst upp och fått gå och stänga den minst 3 grr per minut. Irriterande! De borde investera i en ny dörr, tycker jag. Jag huttrar som sagt. Ikväll räcker inte ens en tunn cardigan. Önskar att jag haft en varm och gosig fleecepläd! Den starka vinden är verkligen råkall. Nackdel med att bo precis vid Stilla havet! Hoppas bara det går över snart, vinden alltså. Jag menar, lite kallare väder och regn får det gärna vara, men råkall Stilla havs-vind som jag flyger med i? Njae. Hoppas bara att jag inte får en palm i skallen efter jobbet... Oh...San francisco lär ju vara kallare med och jag äger bara sommarkläder nu för tiden! Måste köpa skor, har bara 2 sandaler som passar, lär ju frysa tårna av mig. Och en mössa skulle sitta fint.


Bild från Google.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0