Starbuckshäng

Sitter på Starbucks och använder internet, har ju fortfarande inte skaffat det till vårt nya ställe! Njutit av ledigheten igår och idag. Inte gjort mycket, träffat Brandons familj, lekt med hans småsyskon, ätit köttbullar på IKEA, hyrt film och sånt, dvs inte såå märkvärdiga saker. Det kommer att bli en skön arbetsvecka. Jobbar tisdag-fredag, därefter 3dagars ledigt då jag och Brandon ska bila till San francisco! Eftersom det är Halloween-helgen vill jag klä ut mig, hoppas Brandon och hans syrra Jaquie som bor där vill det också! Vi är ganska lika till sättet så det blir inga problem att övertala Jaqcuie iaf! Har sett massa roliga kostymer på en secondhand-affär här i Redondo beach. Vore väl häftigt att ha en bild på sig själv vid Golden gate bron och se ut som en clown,superhero eller en frukt? Fast jag vill inte klä ut mig själv, de andra måste vara med på det! Hoppas det blir nån rolig fest eller så, typiskt att jag inte är 21 och kan gå ut!! Men snaaart, snaart, nästan bara en månad kvar nu! Förresten, mer hyllor har kommit upp på väggarna! Hoppas bara inte det blir jordbävning snart..jag och Brandon är rädda för att vår lilla stuga+hyllor inte kan klara detta, haha! Skriver mer imorgon ifrån jobbet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0