San Francisco-weekend


Åh vad jag längtar (om det blir av, men det hoppas jag)!
Jag och Brandon planerar att ta bilen utmed kusten upp till San Francisco över Halloween.
Jobbar idag (min egentliga lediga dag) så att jag får lördagen ledig halloweenhelgen.
Lär ju bli jättemysigt. Alla varnar för det kalla vädret där uppe, jag som svensk viking fnyser åt det. Ser fram emot att få använda mössa och halsduk den helgen, gå upp och ner för kullarna, titta ut över Golden gate bron och såklart hälsa på Brandons syrra! Jag vill också gå till den japanska trädgården som tydligen ska vara väldigt fin. Har ni några tips om vad man borde se i Frisco över en helg?





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0