Saker jag vill göra / måste göra

  • Boka körlektioner och ta körkort fort som attan, jag har blivit lat amerikan. Eller ja, orkar iaf inte gå 2 mil för att komma nånvart i L.A
  • Börja träna. Skaffa lite muskler kanske.
  • Kolla upp engelska-klasser + nåt annat intressant att studera inför nästa år.
  • Skaffa mig egna vänner, har umgåts alldeles för mycket med Brandons killkompisar, har typ blivit en av dom , PANIK! Jag ser skola+träning som ett bra ställe att hitta vänner på. Men det är verkligen inte lätt att hitta sig vänner då man är ny i ett land, inte går i skola eller nåt, och jobbar heltid på ett motell med endast 4 anställda.
  • Lära mig spanska.
  • Fota mera, har tappat det den senaste månaden. Saknar't!
  • Bli riktigt aktiv i något, kanske en organisation eller bara ta en kvällskurs i nån av mina hobbys.

     Det är en början iaf. Önska mig lycka till!

 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0