Nästan där

Dagen spenderades på IKEA med Brandons familj. Vi köpte en bäddsoffa och hylla.
Däremot är det lite mer saker vi behöver, men det får väntas till lönen kommer på fredag.
Kvällen har spenderats i lägenheten. Jag och Brandon har satt upp lite krokar, satt ihop bäddsoffan osv.
Imorgon är jag ledig så jag får försöka småpyssla lite och så tills Brandon kommer hem ifrån jobbet.
Vi båda vill typ hinna bli färdiga med så mycket som möjligt innan italienarna kommer tillbaks imorgon kväll, för det kommer att bli trååångt då vi alla ska försöka få plats i vår lilla stughalva. På ett sätt kanske det är bra att italienarna åker hem om en vecka, man kan lätt gå varann på nerverna.

Sitter nu i en ganska så tom lägenhet och är förbannad på mig själv att jag glömde marabouchokladen¨på det nya stället!





Kommentarer
Postat av: Bibbi i Skara

Hej!

Bra att höra att du är snäll mot och tror på dina gäster. Det kan betyda mycket för den som behöver hjälp. Hoppas att det gick bra sedan också för den hemlöse och er.

Nu till inköpsavdelningen på IKEA.Heter möjligtvis er bäddsoffa Lycksele? I så fall står ett annat exemplar i samma serie i Skara. Eller de kanske har andra namn på varorna utomlands? Dessutom finns madrassen Lövås (Lövåsen bodde ju jag på förr)till samma bäddsoffa. Hoppas att inköpet är till belåtenhet! Ha det bra hälsa Bibbi i skara och Co

2009-10-12 @ 22:30:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0