Lite kort update

Det har slutat regna och solen tittar nu fram. Jag vill ha mer regn!
Folk här förstår sig inte på mig att jag går ut o regnet och promenerar, folk här stannar inomhus.
Just nu sitter jag på jobbet. Alla rum på tredje våning är avspärrade, det har läckt in regn i de rummen.
Det är riktigt långsamt just nu. Jag har dock laddat upp med filmer som jag kan sitta och titta på.
Igår tittade jag på Batman begins, min favorit Batman-film.

Vi har nu flyttat alla vår saker till vårt nya hem. Det är såå fullt där nu. Mycket som vi måste skänka bort eller slänga. Och det är ju inte direkt mindre fullt med italienarnas alla väskor. De har lagt en madrass under köksbordet. Både jag och Brandon har typ gett hintar om att de kanske kan bo på motellet de 4 sista dagarna de är här eftersom jag kan ge dom rabatt, men de har inte förståss våra hintar och både jag och Brandon är för snälla för att säga vad vi menat rakt ut. Great. Jaja, 4 dagar kan vi väl stå ut i trångt utrymme. Mycket kvar att fixa. På fredag får jag lön, då ska jag och Brandon köpte lite hyllor så att vi kan börja packa upp våra böcker och skivor. Längtar!
Annars inte mycket nytt på den fronten.
Nu kommer en gäst..bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0