Jobbhäng

Sitter på jobbet, lyssnar på musik och dricker kaffe. Idag fick jag reda på att igår när jag gick och hämtade handdukar åt en gäst, passade gästen på att sno 7 flaskor vatten från lobbykylen. Managern upptäckte detta på övervakningskameran. Nu vågar jag knappt lämna receptionen och jag är kissnödig! Och jag som tror så gott om människor, borde sluta med det genast! Typiskt, kan inte alla bara vara snälla! Jag har långledigt i helgen förresten! Lördag, söndag och måndag! Yay! Sedan börjar jag jobba tisdag till lördag. Bye bye helger. Och vill ni pigga upp mig med ett vykort kan ni skicka det till vår nya adress: 207 1/5 Beryl st, 90277, Redondo beach, CA, USA. Nu ska jag låsa grinden till poolen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0