Halloween-redo!

Eller ja, lite redo iaf. Har köpt en liknande "Snövit-klänning" på second hand-affären Goodwill och en vit lite ullluva till det, tyvärr är klänningen inte gul och blå som Snövits, utan den är röd och vit, men det blir nog bra! Jag ska vara en Snövit-zombie eller nåt. Haha, ja, så redo är jag inför Halloween. Jag köpte också en vit doktorsrock till Brandon och en till mig, i reserv ifall Snövit-iden inte blir bra. Jag har övertalat Brandon att ha på sig en jätterolig peruk som jag hittade på secondhand också. Det är brunt-svart krulligt hår, blir perfekt för Brandon att vara en otäck doktor. Okej...seriöst, min skitbra ide jag hade först var att jag skulle vara en brud med slöja och allt och måla mitt ansikte otäckt. Vore ju passande eftersom jag inte hade klänning+slöja och grejer när vi gifte oss haha. Tyvärr hittade jag inte detta på Secondhandaffären. De som alltid har brudklänningar och slöjor för billigt pris annars! Typiskt va! Jaja. Det var förresten 2dollars-rea på Goodwill idag, så jag och en hel bunt med andra rea-sugna personer var där och tittade. Jag köpte 3 klänningar, en blus och en kjol och allt det för under 10 dollar. Rea på secondhand är ju så BRA! Den lilla ikonen som man trycker på när man ska ladda upp bilder är tyvärr inte tillgänglig ser jag nu, annars hade jag tänkt lägga ut lite bilder på hur jag kanske kommer att se ut på Halloween, bilder tagna från Google, men nehepp, det verkar ju ej funka.

Kommentarer
Postat av: Moster Karin

Ha kul på Halloween. Nina klädde ut sig Spoungebob squarepants på skolan i fredags. Jag kan skicka en bild om du vill. Det var ju inte så Halloweenigt kanske men i Sverige är det nästan mindre Halloweenfirande nu än för några år sedan känns det som. Men vi äter mest godis i hela världen, 17 kg per person. Mest tack vare lösgodiset. Så snälla introducera inte det i USA - de har nog med trouble ändå. Kram Karin

2009-10-31 @ 16:29:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0