Costco

Morgonen startade med en tripp till Costco för mig och Brandon.
Att åka dit på lördagar har både för-och nackdelar.
Fördel är att det är masssssooor av smakprover överrallt i affären. Jag och ett gäng gamlingar stod tålmodigt och väntade på att den ugnsmarinerade laxen skulle bli klar, det var gott. Och så lite flingor med mjölk, bröd, godis och nötter på det. Massor av smakprover = frukost!
Jag hämtade ut min medicin där från Costcos apotek, typ 10 dollar billigare än "vanliga apotek"!!
Och sen köpte vi stooooorpack av toalettpapper, kaffe, chicken meatballs och vatten.
Tradition efter ett besök på Costco är att köpa en varmkorv eller pizzaslice utanför. Suuuuperstora portioner för suuuperbilligt pris. Dessvärre kom jag bara ihåg det suuuperbilliga priset och fick en chock över den suuupeeerstora pizzaslicen.
Nu sitter jag på jobbet. Om 7 timmar har jag 2dagars-ledigt, yees! Det behövs efter 6 dagar på raken av jobb.
Fick upp en hylla i köket innan jobbet idag förresten, riktigt nice! Espressokopparna och de andra kaffetillbehören ser su fina ut där uppe på hyllan. Bilder kommer på vårt ställe, måste bara städa upp lite och så. Jag och Brandon har jobbat helt olika arbetstider så vi har inte haft tiden att fixa klart allt.
När min gravida kollegas baby ploppar ut från magen verkar det som att jag får ta över morgonskiften, det hoppas jag på!

Nu ringer telefonen, ciao!

Bilder från google.com


Fullproppat en lördag.


Bäääääästa chicken meatballs ever!


Pizzaslicen är större i verkligheten. Jag blev mätt av att titta på den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0