Är jag på jobbet eller i Koreatown?


Idag anlände en stor kyrkgrupp från Korea så vi är fullbelagda till söndag. Managern och ägaren är koreaner så via dom fick dom ett bra pris.
Det är spännande att lista ut vad de försöker säga, oftast frågar de dock efter managern , eller ja, de säger "Korea" och då vill dom alltså prata med managern.
Disken här i lobbyn är väldigt hög, så ibland hör jag bara en röst på andra sidan och ibland sticker två ögon upp. Jag känner mig som en stor,lång viking. En av dom frågade mig om jag inte frös, då försökte jag skämta till det lite med att säga att jag är svensk och viking ha ha ha, hon missförstod och tror nu mera är jag sa att jag är stark. Jag slutar jobbet om 1 timme och 25 minuter. yay!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0