Vi är som nyblivna föräldrar

Sms mellan mig och Brandon under kvällen (jag på jobbet, han hemma med vår katt Mozart):

Jag- What are you doing?
Brandon- i've been hanging out with Mozart for the past hour. I love him.
Jag- Now i have 2 gentlemen i love. Miss you guys.
Brandon- He's so great. We are a family now.

-Paus i nån timme-

Brandon- We just woke up from a cat nap. Hahahahhahahahahahhahahahahahaha. I'm hungry and the salmon is cold. (Jag planerade laxmiddag tidigare idag. Laxen blev aldrig klar innan jag gick till jobbet för vår ugn är superseg, förmodligen sönder eftersom laxen nu legat där i 10 timmar i ugnen, fortfarande kall... )
Jag- I'm full, the manager made dinner and gave me a huuge plate full of korean food. I hate food. Good luck with the salmon.

  +
 ------------------------------------------------->A little family?<---------------------------------------------------

Nu sitter jag på jobbet och lääängtar efter Brandon och Mozart och förståss 2dagars ledigt! Bara 2 timmar kvar nu!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0