Old Venice


Igår kväll blev jag och Brandon utbjudna på mat. Brandons kusin fyllde år och i Brandons familj går man ut och äter tillsammans på födelsedagar. Vi gick till en italiensk restaurang som heter Old Venice i Manhattan beach.
På väg dit (jag och Brandon var redan sena då det var mycket att göra på Brandons jobb) och pricken över i;et var att vi blev stoppade av en polisbil I Hermosa beach (vi bor i Redondo beach, efter redondo kommer hermosa, efter hermosa manhattan).
Poliserna häromkring, speciellt i Hermosa, har inget att göra, så de stoppar en utan anledning. Deras baktanke är att ta ens körkort, scanna det och se om de kan hitta något på en. Så det är vad som hände i går. De hittade inget på Brandons register och Brandon visste att de inte hade någon anledning att stoppa honom så han frågar polisen varför de gjorde det, då svarar polisen att han snart borde byta en lampa på bilen. Värt! Det var säkert någon kriminell som gjorde något riktigt dumt nånstans och här vart vi stoppade av polisen. Dåligt tycker jag. Och Brandons mamma ringde och frågade vart tusan vi var, så då visste hela familjen om vår lilla polisstopp.
När vi äntligen kom till restaurangen beställde vi in mat. När vår mat kom betalade de andra notan. Så vi typ kastade i oss mat, fick ont i magen och tog hem matresterna. Hääärlig och lyckad fredagskväll va!?


Fick iaf anledning att använda min paljettbolero  :D

 

 


Kommentarer
Postat av: syrran

Fina fina du! Boleron och håret och alltihop.

2009-11-21 @ 19:04:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0