Klant-Anna

Jag lyckas alltid, förstår ej hur.
Det var nyss en äldre man som är gäst här, han frågade om mer handdukar och tvål. Det fixade jag, så frågade jag käckt om han ville ha extra schampoo eller något sådant också, men så hittar jag ju inte det i lådan så jag frågar om han vill ha shaving gel istället. Efter att jag frågat ser jag att han har jättelångt skägg så jag lägger snabbt till "but you just wanted soap and towels right?", vilket ju inte direkt gjorde att situationen blev bättre. för då blev det ju uppenbart att jag förskte ignorera vad jag just sagt.

Varför pratar jag först och tänker sen?
Jag menar, senast var det ju 2 poliser här som höll på med ett mordfall, jag frågar istället om de hade bokat ett rum. Ja ni märker ju, måste vara den kaliforniska solen, eller hur?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0