Good morning America!

Sitter och dricker morgonkaffet på jobbet. Har vart här i en timme. Nu är klockan 07.52!
Det är så skönt att det känns enkelt att gå upp klockan 6 på morgonen. Det är jobbigt i en halv minut då man ska lämna den varma sängen och upp till det kalla rummet, men sedan flyter det på. När jag promenerade till jobbet kunde jag känna de kalla havsvindarna och se solen gå upp över hustaken. Fåglarna kvittrade och "hundägar-singlarna" var ute på jakt. Jag råkade ut för 1 av dom.
Nu sitter jag mest och tjuvlyssnar på 2 britter som sitter och äter frukost i lobbyn. Mitt kaffe är slut, dessvärre måste jag gå ut från disken och hämta mer kaffe från termosen och där är britterna och dom orkar jag inte med just nu.
Haha, det lät ju lite fel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0