God morgon!

Igår efter jobbet fyndade jag massor av fint på 2dollarsrean på secondhandaffären, yay!
Kan ta kort på det senare och visa imorgon.
Sedan möblerade jag om vår lilla studiolägenhet. Det var katastrof. Allt var på golvet, möblerna stod utspridda överallt så både jag och katten Mozart vart "instängda" i en hörna i rummet. Fick panik och ringde Brandon och sa att han inte fick komma hem ifrån jobbet på länge. Efter 2-3 timmar lyckades jag släpa alla tunga möbler till rätta och nu är det faktiskt helt okej. Kan ta bild på det och visa imorgon också.

Nu sitter jag på jobbet och har precis druckit morgonkaffet. Det är en fin dag idag. Solen skiner men det är ändå lite kyla i luften. Älskar det vädret. Igår kväll var det storm och kallt. Antar att många gick ut och surfade imorse. Brandon sa att även om de använder våtdräkt kommer det att vara svinkallt att surfa ändå. Med dessa kyliga havsvindar spelar det ingen roll om man har våtdräckt, ansikte och händer och fötterna är ju inte skyddade från vindarna. Men så länge vågorna är bra bryr sig nog inte surfarna om det. Brrr...

Idag efter jobbet ska jag och Brandon åka till shoppingcentret och leta present till hans småsyskon som fyller 3 år nästa vecka. De ska dock ha kalas imorgon. Jag hinner iaf gå dit en timme eller två innan jobbet imorgon.
Isabella vill ha kläder till hennes dockor. Joaquin vet jag inte ännu vad han vill ha. Han gillar att leka med låtsasverktyg och dammsugaren. Får se vad vi hittar på!

Tyvärr blir det inte Las vegas på min födelsedag, tid och pengar sätter stopp för det. Får dra dit och gambla på 2cents enarmade banditerna i vår istället :)

Jaa..det var lite om det. Inte mycket nytt annars. Jo Mozart har en förmåga att väcka mig och Brandon 1 timme innan min väckarklocka ringer. Det är mindre trevligt.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0