En vanlig dag på jobbet...


I går kväll checkade jag in en gäst på motellet. Verkade normal.
Sedan börjar han ringa från rummet till lobbyn hela kvällen. Han sa att dörren knakade, någon försökte ta sig in i hans rum, han frågade mig " vad kan ni göra för att få mig säker!", " jag ska faan gå till polisen". Ja ni fattar. Han var i största allmänhet väldigt obehaglig. När jag slutade jobbet vid elva och väntade på att Brandon skulle hämta mig, kommer han ut till sin bil och börjar skrika på mig o säga att han nu skulle åka till polisen och anmäla oss alla o bla bla bla. Jag försökte lugna ner honom och säga att det npog inte var nödvändigt men sen orkade jag inte med honom mer. Jag pratade med chefen och varnade honom för mannen. Han var förmodligen på tunga droger.
Nu är jag på jobbet, morgonskift idag, och har precis fått höra att han har vandaliserat hela rummet och åkt. Så vi tog 400 dollar betalt från hans kreditkort och så har vi nu rödflaggat hans namn i datorn. jag hoppas att jag aldrig mer behöver se honom.
Åtminstone lite action på jobbet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0