Filmtips och otips!

Har sett en del nya filmer det senaste (de har en lite "hyr dvd box" i mataffären dit alla filmnyheter kommer och det kostar bara 1 dollar per dygn), så då blir det genast en hel del "hyra film kvällar".

Har bland annat sett dessa:

                                                  
Helt okej film. Det är bra skådespelare med i den vilket är ett plus.
Speciellt John Turturro. Filmen är väl ganska spännande, fast samtidigt så    
förstår man från början att det är en "typisk amerikansk film", dvs inkluderat 
en hjälte som inte vill vara en hjälte, typ. Men helt OK.


Faktiskt rätt bra. Jag hade aldrig hört talas om dom förut, men Brandon sa
att han brukade leka med dom actionfigurerna när han var liten och att de är "coola".
Filmen var faktiskt ganska cool eftersom det är så fascinerande med all "modern teknik"
sånnadär actionhjältar kan använda sig av. Och så var filmen rätt spännande med.
Bara att vänta på tvåan nu då...


Se inte den. Urfånig och urdålig. Fast vad förväntade jag mig egentligen?
Kände som såhär att en trist månagskväll kunde behöva en "rolig komedi". Synd bara att filmen
inte var speciellt rolig. Jag tror jag skrattade till 3 eller 4 gånger, jag antar att jag missade massa
"roliga skämt". Nåväl, dålig film men lite lite lite söt, och då är jag snäll!




 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0