Disneyland

Tog en hel bunt med foton igår på Disneyland, så jag satte ihop dom till ett litet ljudbildspel istället, det tar sådan tid att ladda upp alla bilder annars.
Titta här och höj upp volymen:

Disneyland var kul. Speciellt för Brandons 3åriga småsyskon. Vi anpassade dagen ganska mycket efter dom fast det var spännande då de skulle möta Musse och Mimmi Pigg och gänget. Det var stort för Joaquin och Isabella, därav stort för oss "gamlingar".
Jag kom nog till Disneyland 12 år för sent haha!
Men det var otroligt mysigt på kvällen då det blev mörkt. Det var ljus överallt, ibland då och då hade dom "snö", som kom ner sådär vackert som det gör i Disneyfilmer och alla slott var upplysta och de spelade typisk Disney julmusik. Och vid halv 7 tiden var det dags för den stora paraden. Alla olika disneykaraktärer kommer i en stor parad över hela Disneyland och det är prat och musik blandat. Såå..som mig, 20+are rekomenderar jag nog att komma dit kvällstid, fast samtidigt..77 dollar i inträde, så kanske lika bra att spendera en heldag där, för att få valuta för pengarna? (Tur att jag och Brandon blev bjudna haha!).
Vi var sammanlagt 11 stycken. Jag, Brandon, Patty, Joel, Isabella, Joaquin, Natalie, Jaquie, Luis, Fernande och Alex. Det var en mysig familjedag.
Måste bara varna, all mat och sånt där inne är cirka 3-4 ggr dubbla priset än vad det är vanligtvis!!
Och vill man åka otäcka och häftiga karuseller/åk ska man nog åka till Six flags istället (har jag hört iaf).



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0