Bilder från San francisco del2

 
Vi åkte till havet. Så himla himla vackert var det!


 
Åh vad jag gillade huset Jacqui delar med 2 andra, så himla fint och mysigt!

 
Jag utanför huset.                                                   Backigt!

 
Många trotsar varningen och surfar däromkring ändå, galna människor!

 
Blåsigt och kyligt var det, speciellt vid havet!

 
Jättemysiga kvarter gick vi i och så åt vi världsgod pizzaslice!

 
Mysiga färger överallt!                   ÅHH vad jag älskar dessa hus!


Bilen framför oss bara försvann. Vår rädsla för denna backe ökade...


 
Fanns liksom inget slut på backen ner..vi alla skrek hysteriskt.
Jag kommer aldrig köra bil i san francisco!!!!!!

 
Frisco-bo!                                     Fint!


Golden gate!


Jacqui och jag.


Jag och my lööv!


De där kända husen som jag ej minns namnen på nu!

 
Sedan gick till en pub och efter det till ett kafe och delade på en korg med fries.

 
Vi lämnade UNDERBARA San francisco vid gryningen på måndagen.


Vi åkte Highway 1 hem, underbart fint o kul att ha åkt, men ganska jobbig väg också då den tar sååå mycket längre tid än de andra vägarna. Plus att det var zick zach 2 timmar på raken på klippor.

Jag ska tillbaka till san francisco såklart! Älskar den staden! Vi kanske åker dit igen efter jul då Brandons syrra behöver hjälp med flyttning. yay!







Kommentarer
Postat av: Mamma

Vilka vackra bilder ! Förstår att du gillade denna stad ! Kul att ni tog Highway 1 hem, det är ju en klassiker ! Kram !

2009-11-04 @ 21:25:03
Postat av: Jenny

Kul att du fått se San Fransisco äntligen. Det ser jättehärligt ut! Vi får boka in en msn-date snart, hör av dig om nån tid! Och skaffa internet människa:)

2009-11-05 @ 07:12:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0